Що робити якщо з’явилась нова точка обліку? Як обрати постачальника?

Зазвичай, поява нових точок обліку можлива за таких обставин: будівництво нового об’єкту споживача; зміна споживача, форми власності чи власника існуючих електроустановок.   Споживач електроенергії повинен забезпечити можливість розподілу (доставки) електричної енергії до електроустановок на об’єкті, незважаючи на причини появи нової точки. Для цього між оператором системи розподілу (передачі) та таким споживачем укладається договір споживача про […]

Зазвичай, поява нових точок обліку можлива за таких обставин:

  1. будівництво нового об’єкту споживача;
  2. зміна споживача, форми власності чи власника існуючих електроустановок.

 

Споживач електроенергії повинен забезпечити можливість розподілу (доставки) електричної енергії до електроустановок на об’єкті, незважаючи на причини появи нової точки. Для цього між оператором системи розподілу (передачі) та таким споживачем укладається договір споживача про надання послуг з розподілу, або додаткова угода про включення додаткової точки в існуючий договір.

Споживач може обрати постачальника електричної енергії для нового об’єкту/точки комерційного обліку тільки  після врегулювання взаємовідносин з оператором системи.


lighting

Новини